Velkommen til en verden af smagsoplevelser!

 

Om bestilling

Hvor lang tid før festen, skal jeg bestille?
Svar: Bestil i god tid for at være sikker på, at vi kan levere maden til din fest. Så reserver datoen så snart, du ved, du skal holde fest. Du kan efterfølgende ændre i menuen helt frem til 8 dage før leveringsdatoen.
I højsæsoner har vi ofte meget travlt, særligt i forbindelse med konformation og jul.
Hvad er det mindste antal kuverter, jeg kan bestille?
Svar: Mindste antal kuverter er fra 10 kuverter pr. bestillingDet afhænger dog af hvilken menu du vælger. Du kan se minimmum antal kuverter ved hver buffet.
Hvor mange skal jeg bestille til, når der er børn i selskabet?
Svar: Når børnene er under 6 år, kan de godt være 2 om at dele en kuvert. Vær dog opmærksom på at få bestilt en ekstra ret af de retter, der er portionsanrettet. Derved sikrer I, at der er til begge børn.
Hvordan bestiller jeg kage til et antal, der ikke er deleligt med 10 personer?
Svar: Vi sælger kun hele kager, der er delelig til 10 personer. Er jeres selskab derfor på et antal, der ikke deleligt med 10, skal der enten rundes op til f.eks. 20 kuverter eller ned til 10 kuverter.

Gode råd, overvejelser og information:
Sørg for at have den nøjagtige leveringsadresse med vejnavn, husnummer og postnummer samt by klar ved bestilling, da chaufføren skal bruge dette for at finde vej på leveringsdagen.
Sørg for at have et mobiltelefon-nummer, så vi kan ringe dig op på selve dagen.
Skal I andet på festdagen eller f.eks. i kirke inden festen, husk da at finde hjælpere, som kan tage imod maden, hvis du ikke selv kan være på feststedet.
Husk i dit menuvalg at tage højde for de køkkenfaciliteter, du råder over på feststedet.
Vi tager forbehold for trykfejl, prisændringer samt små ændringer i menuerne, da vores levandører ind i mellem ikke kan leverer en specifik vare. Vi får dog altid leveret et alternativ, til den varer der ikke kan leveres.

Om ændringer til din ordre

Kan der ændres i antallet af kuverter?
Svar: Ja, der kan rettes i kuvertantallet helt frem til 8 dage før leveringen.
Kan der ændres i menuerne?
Svar: Som udgangspunkt er alle menuer sammensat til en specialpris og kan derfor kun købes med den fastsatte sammensætning. Ønskes der ændringer i menuen, kan vi sammensætte den ud fra ønskerne, men den samlede pris udregnes på baggrund af det, den nye ret koster i forhold til den ret, der byttes ud. Dvs. at det både kan blive dyrere eller billigere end før.
Om betaling
              ♦ Hvordan betale jeg?
              Svar: Der kan betales online med Visa card, Master card, American Express, PayPal, eller via homebanking ud fra det bank kontonummer du modtager. 
              Det er desværre ikke muligt at betale kontant.
              Din indbetaling skal registreres i vores faktureringssystem hos bogholderiet, således den indgå i vores regnskab. 
             ♦ Hvornår er seneste mulige bestillingsdag?
              Svar: 8 dage før leveringsdatoen. Er datoen tættere på, så kontakt os via mail eller telefon, og vi undersøger, om køkkenet har plads. 
             ♦ Hvis der er betalt for sent i forhold til betalingsfristen?
              Svar: Er betalingsdatoen overskredet, skal du blot vise kontakte os via. telefon eller mail og bekræfte, du fortsat ønsker leveringen.
              Dette er vigtigt i forhold til vores planlægning af alle leverancerne den pågældende dag du har bestilt mad.
              Vi gør opmærksom på, at betalingen af din faktura, er din endelige bekræftelse på leveringen.
              Chaufføren der kommer med din mad, kan kræve at se en kvittering for indbetalingen af din faktura.
Om levering

Hvilke områder leverer I til?
Svar: Vi leverer på hele Sjælland.
Hvor stor er transportprisen?
Svar: Det koster mellem 299-550,- at få maden bragt ud, afhængig af hvor du bor.
Hvornår kommer maden?
Svar: Vi anbefaler levering en halv time før i ønsker at gå til bords, således maden er så frisk som muligt.
Vi tager dog forbehold for vejrets luner, transportforstyrrelser, brand, strejke, lockout og force majeure samt udefra kommende omstændigheder, som måtte forsinke os eller forhindre os i at leverer maden til aftalte tid.
Hvordan kommer maden - er den varm?
Svar: Vi leverer maden anrettet på porcelænsfade klar til anretning på buffetbordet. Alle varme retter leveres i termokasser, så maden kan holde sig varm under transporten. Den varme mad bør ikke stå mere end 3 timer, før end den nedkøles eller opvarmes til min. 75 grader. The Food Catering påtager sig ikke for madvarer, der er indtaget efter 3 timer i stuetemperatur.
Hvornår afhenter vi service?
Svar: Efter arrangementet bedes du kontakte os på mail eller pr. telefon og aftale tid og sted for afhentning af service mm.
Service og termokasser udlåner vi til dig i forbindelse med din cateringlevering, det er derfor dig, der har ansvaret for servicen, i mens det er i dine hænder.

Om gavekort & rabatkort
  • Et gavekort er gældende i 2 år fra bestillingsdatoen, og kan bruges én uge efter bestillingsdatoen.
  • Et almindeligt gavekort kan bruges til alle vores menuer
  • Et "Dobbel op" gavekort kan bruges til alle vores faste menuer (ikke tilbuds-menuer)
  • Ved et almindeligt gavekort kan du til hver en tid få refunderet værdien af gavekortet,  dog mod et administrationsgebyr på 35,00 kr.
  • Et "Dobbel op" gavekort refunderes ikke.
  • Du kan vælge at få sendt gavekortet elektronisk via mail, som kan printes ud, eller du kan få gavekortet tilsendt som et plastik kort (ala dankort) mod et administrationsgebyr på 75,00 kr.
  • Vi anbefaler at du får tilsendt gavekortet via mail, da det er det sikreste for dig.
  • Hvis du mister et gavekort i plastikform, kan det ikke benyttes eller refunderes.
Om behandling af personoplysninger

Når du besøger www.thefood.dk og benytter dig af vores selvbetjeningsservices med videre, indsamler vi enkelte oplysninger om dit besøg. Nedenfor kan du læse om de informationer vi indsamler, og hvordan vi behandler informationerne.

Hvilke oplysninger indsamler vi?

Anvender du www.thefood.dk som besøgende, registrerer vi udelukkende anonyme informationer som f.eks. antal bytes du sender og modtager, brugstid, browsertype og styresystem, id-nummer mv. Disse oplysninger anvendes udelukkende til statistiske og planlægningsmæssige opgaver, der sætter os i stand til at tilpasse vores service til dine og øvrige brugeres behov.

Ind i mellem kan du blive bedt om at opgive dit navn, adresse, postnummer e-mail med videre. Dine personlige oplysninger anvendes udelukkende til internt brug, og vil ikke blive videregivet eller solgt til tredjepart

Beskyttelse af dine personoplysninger

The Food Catering videregiver, udveksler eller sælger ikke dine personlige informationer til tredjepart. Og vi gemmer ikke personlige oplysninger på brugere, der har afmeldt sig vores services.

Links

Denne hjemmeside indeholder en række links til andre hjemmesider. The Food Catering påtager sig intet ansvar for de pågældende hjemmesiders indhold eller beskyttelse af dig som bruger.

Ændringer af retningslinier

Den hurtige udvikling på internettet betyder, at ændringer at vores behandling af personoplysninger kan blive nødvendig. Derfor forbeholder vi os også retten til at opdatere vores retningslinier for behandling af personoplysninger. Ændrer vi i disse retningslinier, retter vi datoen for vores sidste opdateringsdato nederst på siden.

Din accept

Du accepterer disse retningslinier, når du besøger www.thefood.dk  og anvender vores selvbetjeningsservices eller tilmelder dig vores nyhedsbreve.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os. Du kan ligeledes sende en mail til info@thefood.dk 

             Hotlines

Kundeservice: 71 99 50 20     Delivery Service: 50 20 22 75     Bogholderi: 50 33 50 66       Catering Kordinator: 50 20 20 24